AKİT MENÜ

Gündem

Cumhurbaşkanlığı'ndan Gökçek açıklaması

Cumhurbaşkanlığı, dün Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek ile yapılan görüşmeye ilişkin açıklama yaptı.

Güncelleme Tarihi:

Cumhurbaşkanlığı Basın Merkezi'nden yapılan açıklamada, "Bazı basın yayın organlarının bugünkü haberlerinde Cumhurbaşkanımız Sayın Recep Tayyip Erdoğan’ın dünkü kabul ve temaslarıyla ilgili olarak tamamen hayal ürünü iddialara yer verildiği gözlenmiştir.

Sayın Cumhurbaşkanımız, Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Melih Gökçek’i Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde dün akşam kabul etmiş ancak Balıkesir Büyükşehir Belediye Başkanı Sayın Edip Uğur ile herhangi bir görüşmesi olmamıştır." ifadelerine yer verildi.

ERDOĞAN VE GÖKÇEK 3 SAAT GÖRÜŞMÜŞTÜ

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan ve Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek'in dün akşam Beştepe'de sürpriz bir şekilde buluşması Ankara kulislerini hareketlendirmişti.

3 saatlik görüşmenin ardından sosyal medya hesabından açıklama yapan Melih Gökçek, yapılacak 15 Temmuz Müzesi hakkında Erdoğan'a bilgi verdiğini duyurmuştu.

EDİP UĞUR: HANIMI BİLE İNANDIRAMIYORUM

Balıkesir Belediye Başkanı Edip Uğur da, dün cumhurbaşkanı ile görüşmediğini açıkladı.

Belediyeler birliği toplantısı için Ankara’da bulunan Balıkesir Belediye Başkanı Edip Uğur, istifa edeceği yönündeki iddiaları cevapladı. Uğur, "Cumhurbaşkanı ile görüşmem olmadı. Spekülasyonlar var. Hanımı bile inandıramıyorum. Ben görevimin başındayım" dedi.

Yorumlara Git

Koruyucusunun verdiği süre doldu! Sınırsız hareket edemeyecekler

ABD Başkanı Trump imzayı attı! Hedefleri dünyayı değiştirecek

Katar'da patlama! Dışişleri Bakanlığından taziye mesajı

Katil Netanyahu endişeli! Ateşkes mekanizması nedeniyle paniğe kapıldı

Tören için takvim açıklandı! Hamaney’in cenazesi için kısıtlamalar getirildi