AKİT MENÜ

Gündem

Ali Ağaoğlu'dan o Belediye Başkanına istifa yorumu: Gömün gitsin!

Ali Ağaoğlu Kadir Topbaş’ın istifası ile ilgili, “Topbaş’ın gitmesi iyi oldu. Bizim oralarda bir laf vardır, gidenin arkasından konuşulmaz, gömün gitsin” dedi.

Güncelleme Tarihi:

Ali Ağaoğlu, projenin tanıtımının yanı sıra basın mensuplarından gelen soruları da yanıtladı. Geçtiğimiz günlerde İstanbul belediye başkanlığından istifası ile gündeme gelen Kadir Topbaş ile ilgili soruya Ali Ağaoğlu, "Oligarşi hala devam ediyor. Ben iş yapmaktan yorulmuyorum. 50 senedir bu sektörün içindeyim. Fakat bu kadar zorlandığım bir dönem daha olmadı. Bugün bir belediye zabıtası bile sokakta küçük dağları ben yaptım havasında dolaşıyor. Yani belediyeler halktan ve hizmetten çok uzaklaştı. Cumhurbaşkanı ve hükümette bunun farkında. Kadir Topbaş’ın gitmesi de iyi oldu. Bizim oralarda biz söz vardır, gidenin arkasından konulmaz, gömün gitsin” cevabını verdi.

Yorumlara Git

Koruyucusunun verdiği süre doldu! Sınırsız hareket edemeyecekler

ABD Başkanı Trump imzayı attı! Hedefleri dünyayı değiştirecek

Katil Netanyahu endişeli! Ateşkes mekanizması nedeniyle paniğe kapıldı

Tören için takvim açıklandı! Hamaney’in cenazesi için kısıtlamalar getirildi

Çekya'nın tepesinde Ankara kavgası!