AKİT MENÜ

Gündem

Kriz sonrası ilk görüşme

ABD ile yaşanan vize krizinde yeni bir gelişme yaşandı. Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, ABD'li mevkidaşı Rex Tillerson ile bir görüşme gerçekleştirdi.

Güncelleme Tarihi:

Diplomatik kaynaklardan edinilen bilgiye göre, Çavuşoğlu, ABD'li mevkidaşı Tillerson ile telefon görüşmesi yaptı.

Dışişleri bakanları, Türkiye ile ABD arasındaki vize işlemlerinin karşılıklı olarak askıya alınması konusunu değerlendirdi.

KRİZ SONRASI İLK GÖRÜŞME

Çavuşoğlu ile Tillerson'ın görüşmesi, vize Krizi sonrası bakanlar düzeyinde ilk görüşme olarak kayıtlara geçti ve bu telefon diplomasisiyle krizin çözümüne yönelik ilk adım atılmış oldu.

Yorumlara Git

CENTCOM'dan Lübnan kararı! Mekanizma kurulacak

Almanya'dan itiraf gibi açıklama! Vizyonsuzlukları gözler önüne serildi

Koruyucusunun verdiği süre doldu! Sınırsız hareket edemeyecekler

ABD Başkanı Trump imzayı attı! Hedefleri dünyayı değiştirecek

Katil Netanyahu endişeli! Ateşkes mekanizması nedeniyle paniğe kapıldı