Gündem
Kriz sonrası ilk görüşme
ABD ile yaşanan vize krizinde yeni bir gelişme yaşandı. Dışişleri Bakanı Mevlüt Çavuşoğlu, ABD'li mevkidaşı Rex Tillerson ile bir görüşme gerçekleştirdi.
Güncelleme Tarihi:
Diplomatik kaynaklardan edinilen bilgiye göre, Çavuşoğlu, ABD'li mevkidaşı Tillerson ile telefon görüşmesi yaptı.
Dışişleri bakanları, Türkiye ile ABD arasındaki vize işlemlerinin karşılıklı olarak askıya alınması konusunu değerlendirdi.
KRİZ SONRASI İLK GÖRÜŞME
Çavuşoğlu ile Tillerson'ın görüşmesi, vize Krizi sonrası bakanlar düzeyinde ilk görüşme olarak kayıtlara geçti ve bu telefon diplomasisiyle krizin çözümüne yönelik ilk adım atılmış oldu.