Gündem
“Daha güçlü ekonomiye ulaşmayı hedefliyoruz”
KSİAD başkanı ve KONSİAD Başkan Yardımcısı Ahmet koparan, son gelişmeler hakkında açıklamalarda bulundu.
“KSİAD olarak Halkın daha ekonomik ürünlere ulaşmasını Küçükçekmece esnafı üzerinden sağlamayı hedefliyoruz” ifadelerini kullanan Koparan “Esnaf kalkınırsa halka bundan pozitif etkilenir. Çadır kurmak halka hizmettir kabul ediyorum” şeklinde konuştu.
Koparan şunları kaydetti:
“Biz bunu çadırı herkes kendi dükkânında kuracak gibi bir ritüel yaratarak sağlamaya çalışmalıyız.
Gerçekten faydalı özel satış seansları saatleri indirimleri tanımalıyız ki halk aslında onlara eski usul alışveriş yapabilsin biz eskiden yaptığımız alışverişlerde 10 liramız çıkışmasa esnaf canın sağ olsun diye bize destek olurdu. Çocukları sevindiren esnaf olurdu gerekirse ay basına kadar yazan bekleyen esnaf olurdu işte kalkındırmamız gereken o vefakar bu ülkedeki her krizde yarını koruyan cefakar esnaftır.
Küçük esnafın kalkınması otomattık olarak yeni bir istihdam alanının yaratılması da demektır. İşi artanın yardıma yardımcıya ihtiyacı vardır.
Üniversitelerimiz esnafımızdan alışverişe yöneltmeliyiz. Kültürümüz bizim mahalle ve kasaba esnafından alışverişe yatkın bir kültürü yapıyı geri kazanmalıyız.
Sanayi Küçükçekmece de yeni istihdam alanları yaratmalı ortalamada ilçenin ıssızlığı 70 bin civarında sayılırsa bu rakamın yüzde 60-70 civarı genç yeni mezun ıssız bunları ıs hayatına kazandırmalıyız.
Yeni mezunlar ıs bulamayınca hayal kurdukları geleceğe ümitsiz başlıyorlar. Onları bu durumun içine sokmamak lazım diye düşünüyorum. Bunun için KSIAD olarak tasın altına elimizi koymaya hazırız Belediyemizle de bir çok işbirliği yapabiliriz.”