AKİT MENÜ

Gündem

Rahatsızlanan yolcuya ilk müdahaleyi Bakan yaptı

Ankara-İstanbul seferini yapan uçakta rahatsızlanan yolcuya ilk müdahaleyi Bakan Kaya yaptı.

Güncelleme Tarihi:

Ankara'dan  İstanbul'a giden uçakta aniden fenalaşan yolcuya uçakta bulunan Aile ve Sosyal Politikalar Bakanı  Fatma Betül Sayan Kaya doktor olarak ilk müdahaleyi yaptı.

Yolcu daha sonra hastaneye kaldırıldı. Bakan Kaya'nın müdahale ettiği anlar uçakta bulunan yolcular tarafından sosyal medya hesaplarından paylaşıldı.

Yorumlara Git

Bahçeli'den önemli açıklamalar

Putin'in savaş makineleri İHA'lara yeniliyor!

Uyuşturucu operasyonunda gözaltına alınmıştı... Akit karşıtı baro başkanı istifa etti!

'Türkiye, İsrail için İran'dan çok daha büyük bir tehdit!'

Ankara’daki dev NATO zirvesi öncesi sıcak gelişme! Alayı birer birer paketlendi