AKİT MENÜ

Gündem

Valilik açıkladı: O evlerde yemek bırakmayın

Siirt Valiliği, yayla evlerinde yiyecek ve içecek bırakılmaması uyarısında bulundu.

Güncelleme Tarihi:

Siirt Valiliği, yayla evleri ve yazlık evlerde gıda ve yaşam malzemesi bırakmamaları konusunda vatandaşları uyardı. Valilikten yapılan açıklamada, bölgede son zamanlarda yaşanan bazı terör olaylarında, bölücü terör örgütü mensuplarının yaşam malzemelerini yayla evleri ile yerleşim yerlerinden uzak, yazlık olarak kullanılan evlerden temin etmeye çalıştıkları belirtildi.

Vatandaşların huzur ve güvenliğinin önemine dikkati çekilen açıklamada, şunlar kaydedildi:

"Vatandaşlarımızın yayla evleri ile yerleşim yerlerinden uzak yazlık olarak kullanılan evlerde, gıda, yiyecek ve içecek türünden hiçbir yaşam malzemesi bırakmaması ve vatandaşlarımızın konuyla ilgili gerekli tedbirleri alarak, dikkatli olmaları büyük önem arz etmektedir."

Yorumlara Git

Zonguldak'ta hafızlık icazet programı şeddeli kafirleri rahatsız etti! 'Şeriata karşı omuz omuza'

Dine siyaset alet edilmiş mi Kemalistler? Cami bahçesinde Mustafa Kemal büstü

Götürmek genlerinde var! Korsan Özgür arabaya da çökmüş!

İBB yöneticisi kaçırılmıştı! Kaçıranlar böyle yakalandı

Venezuela'nın yeni lideri, Maduro'yu sattı!