AKİT MENÜ

Gündem

Taliban,'43 ABD askerini öldürdük' demişti! NATO'dan açıklama geldi

NATO, Afganistan'da düşen uçaklarında bir ABD askerinin öldüğünü iddia ederek Taliban'ın aksine ölü sayısını düşük tuttu.

Güncelleme Tarihi:

Afganistan'daki NATO birliklerinden yapılan açıklamada, kazada 1 Amerikan askerinin öldüğünü ve 6 askerin de yaralandığı bildirildi.

Uyrukları açıklanmayan yaralı askerlerin durumunun iyi olduğu, kazada saldırı şüphesi üzerinde durulmadığı ifade edildi.

Logar Valisi Muhammad Halim Fedai, yaptığı açıklamada, NATO helikopterinin, Hırvar ilçesinde Taliban'a yönelik hava operasyonu sırasında kalktıktan kısa süre sonra pervanesini ağaca çarparak düştüğünü belirtmişti.

TALİBAN: 43 ABD ASKERİ ÖLDÜ

Taliban'dan yapılan açıklamada ise helikopterin kendileri tarafından düşürüldüğü, olayda 43 güvenlik görevlisinin öldüğü iddia edilmişti.

Yorumlara Git

CHP'de iki il başkanı daha görevden alındı

Saldırıların ardından ilk yurt dışı ziyareti! İran Cumhurbaşkanı Pezeşkiyan kritik temaslar için Pakistan’da!

Küresel haydut Trump, kirli emeline ulaştı! İran'a nükleer denetimi kabul ettirdi

Kılıçdaroğlu’nun beyaz bayrağını elinin tersiyle etti! Demirtaş’tan tepki çeken karar

Hristiyan Din Bilimci, Osmanlı'nın adaletini anlattı