AKİT MENÜ

Gündem

Melih Gökçek istifa eder etmez oraya gitti

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı görevinden istifa eden Gökçek, Konya’ya giderek onursal Osmanlıspor’un Atiker Konyaspor ile oynadığı maçı izledi.

Güncelleme Tarihi:

Melih Gökçek, dün 23 senedir sürdürdüğü Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı görevinden istifa etti. Melih Gökçek istifanın ardından onursal başkanlığını sürdürdüğü Osmanlıspor’un- Atiker Konyaspor ile oynayacağı maçını izlemek için bugün Konya’ya gitti. Gökçek, Konya Büyükşehir Belediyesi Stadı’nda şeref tribündeki yerini alıp maçı izledi.

Osmanlıspor taraftarı da zaman zaman Gökçek, lehine ’En büyük başkan bizim başkan’ sloganı attı.

Maçı Konyaspor 1-0 kazandı.

Yorumlara Git

Kılıçdaroğlu’nun beyaz bayrağını elinin tersiyle etti! Demirtaş’tan tepki çeken karar

Hristiyan Din Bilimci, Osmanlı'nın adaletini anlattı

Son dakika! Trump onay verdi: Hürmüz'deki abluka kalktı

ABD’den kazık yiyince hopluyor: Terörist başı su sözü ilk kez söyledi!

Zonguldak'ta hafızlık icazet programı şeddeli kafirleri rahatsız etti! 'Şeriata karşı omuz omuza'