AKİT MENÜ

Gündem

Reis-i Cumhur Erdoğan: İlk yerli otomobile ben talibim

Ülkemizin Otomobili Projesi Ortak Girişim Grubu İşbirliği Protokolü İmza Töreni'ninde konuşan Erdoğan ilk otomobile kendisinin talip olduğunu açıkladı.

Güncelleme Tarihi:

This browser does not support the video element.

Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın çağrısıyla, 5 firma elini taşın altına koydu ve Ortak Girişim Grubu’nu oluşturdu. 60 yıllık rüya için imzalar bugün Cumhurbaşkanlığı Külliyesi’nde atılıyor.

İmza töreninde konuşan Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Ortak Girişim Grubumuz'dan beklentimiz, en geç 2018'in sonunda prototipin tamamlanması ve 2021'de satışa sunulmasıdır. En küçük bir gecikme istemiyoruz. Engellerde bizzat yanınızda olacağım. Gerekiyorsa sırf bu proje için cumhurbaşkanlığında da bir ekip görevlendireceğim.Madem ki bu babayiğit arkadaşlarımız çıkıp ellerini taşın altına soktular, bize de onlara gereken her yerde omuz vermek, destek vermek düşer. Şimdiden ilan ediyorum, piyasaya süreceğiniz ilk otomobilin bedelini ödemek şartıyla taliplisi de benim." dedi. 

Yorumlara Git

İsrailli bakandan Netanyahu’ya gönderme! ABD Başkanına ‘hayır’ diyemeyen başbakan olmasın

Son dakika! Milletvekili Ümit Dikbayır, CHP'den istifa etti

TBMM’den iğrenç iddiaya cevap! DEM Parti'den 'çıplak arama' palavrası

Cinayet 13 yıl sonra aydınlandı: Ağrı’da 5 tutuklama

CHP’de sıcak gelişme! Kurultay için tarih açıklandı