AKİT MENÜ

Gündem

Şile’de batan gemi ile ilgili şok iddia doğrulandı

Ulaştırma Bakanlığı, Şile'deki gemi kazasıyla ilgili açıklama yaptı.

Güncelleme Tarihi:

Yapılan yazılı açıklamada şöyle denildi; "Gemlik Limanı'ndan Karadeniz Ereğli limanına dökme demir taşırken 1 Kasım'da  Şile sahiline 7 mil mesafede batan 78,5 metre boyundaki “Bilal Bal" isimli gemide, acente tarafından gemlik Liman Başkanlığı'na sunulan belgelere göre 10 personel bulunmaktaydı. Ancak Liman Başkanlığı'nın izni ve bilgisi dışında Gemi Kaptanı, Gemi Baş makinisti ve 1 Yağcının gemiden ayrıldığı, yine 1 gemicinin gemiye katıldığı anlaşılmaktadır. Konuyla ilgili adli ve idari soruşturma başlatılmış olup incelemeler sürdürülmektedir"

Yorumlara Git

Gazeteciler Cemiyeti’nden ‘adult only’ skandalı! Çocuklu aileler dışarıda, lüks turizm içeride!

İdamı gelsin eşkıyalık son bulsun! Oto galeriye kurşun yağmuru

Başkan Erdoğan: "NATO'nun caydırıcılığı ortak hedef"

Putin'den jet hızında talimat

Terör sevicilerin elindeki belediyede emekçi kıyımı! DEM'li Bağlar Belediyesi'nde işçilere ekmek yerine tehdit ve şantaj!