AKİT MENÜ

Gündem

Sydney’de otomobil sınıfa girdi: 2 ölü

Avustralya’nın Sydney şehrinde kontrolden çıkan bir otomobilin sınıfa girmesi sonucu 2 öğrenci hayatını kaybetti.

Avustralya’nın Sydney kentinde kontrolden çıkan bir otomobilin sınıfa girmesi sonucu 2 öğrenci yaşamını yitirdi.

Yeni Güney Galler (NSW) eyalet polisi tarafından yapılan açıklamada, 52 yaşındaki bir kadın sürücünün henüz bilinmeyen bir sebepten aracının kontrolünü yitirerek Sydney’in Greenacre semtindeki Banksia Devlet Okulu'nun sınıfına girdiği belirtildi.

Kazada sınıfta bulunan 24 öğrenciden 2'si yaşamını yitirdi, 21'i yaralandı.

Yaşamını yitiren öğrencilerin ikisinin de erkek ve 8 yaşında oldukları kaydedildi. Yaralanan öğrencilerden birinin durumunun ağır olduğu ifade edildi.

Okula öğrenci bırakmaya geldiği belirlenen sürücü, kazada yara almadı.

NSW Polis Şefi Stuart Smith, olayın kaza olduğunu, kasıt olduğuna inanmadıklarını söyledi.

Yorumlara Git

Son anda 12. Yargı Paketi’nden çıkarılmıştı: IBAN mağdurları için adım atılıyor

AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik acı haberi duyurdu

Eski İsrail Başbakanı itiraf etti! İran'a gizlice on binlerce Starlink soktuk

Washington'dan Küba'ya ağır darbe! Ordu kontrolündeki dev holding yaptırım kıskacında!

Başörtülü kadınlara zorbalık bitmiyor! Müslüman genç kızları gören 80’lik yobaz kriz geçirdi