AKİT MENÜ

Gündem

Araç sahipleri dikkat! Bu işaret varsa ceza yok

Araçlarda var olan cam filmlerde fabrika çıkışlı olduğunu gösteren 43-R ibaresi varsa ceza kapsamına girmiyor.

Güncelleme Tarihi:

21.3 milyon aracı yakın takibe alan Emniyet, cam filmini sökmeyene ceza yazıyor.

Emniyet Genel Müdürlüğü Trafik Hizmetleri Daire Başkanlığı yetkilileri yaptıkları açıklamada, “Filmli cam fabrika çıkışlı ise, üzerinde 43-R ibaresi bulunuyor. Arka taraftaki camlarda 43-R ibaresi olan araçlara ceza yazmıyoruz'' dedi.

Cam filminden dolayı sürücülere 206 TL ceza yazılırken, bir hafta içinde cam filmi sökülmezse, araç parka çekiliyor. 206 TL cezayı 15 gün içinde peşin ödeyene de yüzde 25 indirim yapılıyor. Böylelikle ceza peşin ödemede 154 liraya düşüyor. Ayrıca 20 ceza puanı da uygulanıyor.

Yorumlara Git

Yine metrobüs yine arıza! Çile İstanbul çile

İçişleri Bakanlığı’ndan CHP’li belediyelere rüşvet ve örgüt darbesi! Adalar ve Silifke belediye başkanları görevden uzaklaştırıldı!

Putin’den İstanbul şartlı barış mesajı: Ukrayna ile görüşmeye hazırız

Avrupa’da şer ittifakının planı patladı! AK Parti milletvekilleri Strasbourg’da kirli tezgahı darmadağın etti!

Son anda 12. Yargı Paketi’nden çıkarılmıştı: IBAN mağdurları için adım atılıyor