AKİT MENÜ

Gündem

Süleyman Soylu'dan cam filmi açıklaması

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu katıldığı televizyon programında, arabalardaki cam film yasağı ile ilgili açıklamada bulundu.

Güncelleme Tarihi:

Son günlerin tartışma konusu cam filmi konusunda yeni bir gelişme yaşandı. İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, cam filminde belli standartlarda serbestlik olacağını açıkladı. Bakan, çalışma bitene kadar araçlara ceza kesilmeyeceğini belirtti.

YASAK KALKIYOR

İçişleri Bakanı Soylu "Yaklaşık 8-10 günlük zaman zarfı içinde böyle bir uygulama yapmıyoruz. Trafik cezası bu konuda kesilmiyor. Ne zamana kadar? Standart belli olana kadar. Cam filmi bugün tamamen yasak ama o yasak kalkıyor. Bir standart getirilecek." ifadelerini kullandı.

FARKLI STANDARTLAR GELİYOR

Soylu, öncelikle Karayolları'nda İlgili yönetmeliğin kaldırılacağını, eşanlı olarak Bilim Sanayi ve Teknoloji Bakanlığı ile çalışma yapılacağını ve cam filmine bir standardizasyon getirileceğini açıkladı. Soylu'nun verdiği bilgiye göre ön, arka ve yan camlarla ilgili olarak farklı stardardizasyon yapılacak.

TALİMAT ERDOĞAN'DAN GELMİŞTİ

Cumhurbaşkanı Tayyip Erdoğan, cam filmi yasağının yanlış olduğunu belirterek, konuyla ilgili çalışma yapılması gerektiğini belirtmişti.  Araçlara cam filmi takılması önce serbest bırakılmış ancak daha sonra yapılan düzenleme ile yasaklanmıştı. 

 

Yorumlara Git

Washington duyurdu! İran ABD'ye girecek

Türkiye'ye kim gidecek kavgası büyüyor: Cumhurbaşkanı ve Başbakan davalık oldu

17 kentte kırmızı alarm! Afrika sıcakları o ülkeyi esir aldı

Yine metrobüs yine arıza! Çile İstanbul çile

İçişleri Bakanlığı’ndan CHP’li belediyelere rüşvet ve örgüt darbesi! Adalar ve Silifke belediye başkanları görevden uzaklaştırıldı!