AKİT MENÜ

Gündem

Başbakan Yıldırım’dan son dakika açıklaması… ‘Daha iyi düzeye taşıyacağız’

Başbakan Binali Yıldırım, ABD gezisinde basın mensuplarına bir açıklama yaptı.

Güncelleme Tarihi:

Başbakan Binali Yıldırım, New York'ta Türk-Amerikan Eyüp Sultan Kültür Merkezi Camii'nde eda ettiği cuma namazının ardından açıklamalarda bulundu.

Yıldırım, "ABD Başkan Yardımcısı Sayın Pence ile verimli bir görüşme gerçekleştirdik. Ülkelerimiz arasındaki konuları ele aldık. Aynı zamanda bölgesel meseleler üzerinde de konuştuk. Prensip olarak bundan sonra ilişkilerimizi bulunduğu düzeyin daha ilerisine iyi yönde taşımak için gayret göstermeye karar verdik." dedi.

AYRINTILAR GELİYOR...

Yorumlara Git

Washington duyurdu! İran ABD'ye girecek

Türkiye'ye kim gidecek kavgası büyüyor: Cumhurbaşkanı ve Başbakan davalık oldu

17 kentte kırmızı alarm! Afrika sıcakları o ülkeyi esir aldı

Yine metrobüs yine arıza! Çile İstanbul çile

İçişleri Bakanlığı’ndan CHP’li belediyelere rüşvet ve örgüt darbesi! Adalar ve Silifke belediye başkanları görevden uzaklaştırıldı!