Gündem
Melih Gökçek'ten ilginç Oda TV anketi
Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkanlığı görevini bırakan Melih Gökçek sosyal medya üzerinden ilginç bir mesaj paylaştı.
Güncelleme Tarihi:
Melih Gökçek, Oda TV'nin kendisiyle ilgili yaptığı haberlere dikkat çekti. Gökçek attığı tweette; 'Bir aydır Oda TV her gün benimle ilgili en az bir haber yapıyordu. Hatta bazı günler bu rakam 3'e 4'e çıkıyordu. Bugün hiç yapmadılar. Merak ettim. Nedenini Twit alemine danışayım dedim. Sizce hangisi doğru?' mesajını paylaştı ve takipçilerine bir anket sundu.