AKİT MENÜ

Gündem

Başkan Tuna'dan 'fıskiye' açıklaması

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Tuna, kaldırılan fıskiye ile ilgili açıklama yaptı. Tuna, fıskiyenin uygun olan yere gideceğini söyledi.

Güncelleme Tarihi:

Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Mustafa Tuna, Büyükşehir Belediyesi Konferans Salonu'nda, Ankara ve Ankara'ya Hizmet Edenler Derneği (AHİD) yönetici ve üyelerini kabul etti. Ziyaretten memnun olduğunu dile getiren Tuna, güzel hizmetlere vesile olmak istediğini, el birliğiyle Ankara'yı iyi yerlere getireceklerini söyledi.

Bugüne kadar yapılan hizmetlerin de olduğunu aktaran Tuna, "Bu hizmetlerden dolayı Melih Gökçek'e teşekkür ediyorum. Onun da büyük hizmetleri oldu. Bu bir bayrak yarışı. Bundan sonra biz de elimizden gelen bütün imkanları kullanarak hizmetimizi sürdüreceğiz." diye konuştu. AHİD Genel Başkanı Hilmi Yaman da Başkan Tuna'ya hayırlı olsun dileklerini iletti.

Tuna'ya yeni görevinde başarı dileyen Yaman, "Başkanımızı daha önceden biliyor ve tanıyoruz. Her daim bizim yanımızda oldu. AHİD olarak her zaman başkanımızın yanında olacağız. Ankaramız için yapacağı her türlü hizmette yanında yer alacağız." ifadelerini kullandı.

"FISKİYE UYGUN YERE GİDECEK"

Görevli habercilerden birinin Ankara Büyükşehir Belediyesi binasının önündeki fıskiyenin kaldırılmasıyla ilgili sorduğu soruya ise Mustafa Tuna şu cevabı verdi: Fıskiyenin ününü bilemiyorum. Geçen Sayın Bakanımız geldiğinde trafikte bir sıkışıklık oldu. Araçların manevra yapamaması yönünde sıkıntı olduğundan dolayı kaldırıldı. Geçmişiyle ilgili bir malumatımız yok. Uygun olan yere gidecek.

Yorumlara Git

ABD Senatosu şaşırttı! İran bir zafer daha kazandı

Pekin ve Moskova'nın arka bahçesinde tarihi imza! Kazakistan ile AB arasında dev stratejik ortaklık bildirisi kabul edildi!

Macron'dan terörist Netanyahu'yu kızdıracak sözler

Yemen'de 4 yıllık ateşkes pamuk ipliğine bağlı! Husiler'den genel seferberlik, hükümetten savaş hazırlığı talimatı

Ani kararla CHP’den AK Parti’ye geçmişti! Mansur Yavaş’ın son sözleri bardağı taşırmış!