AKİT MENÜ

Gündem

Halka hakaret eden sanatçı bozuntusuna cevap

Halka hakaret eden sanatçı bozuntusu Erol Evgin'e cevap Hasan Kaçan'dan geldi: Üretenlerin değil, yiyenlerin tarafında.

Güncelleme Tarihi:

Sanatçı bozuntusu Erol Evgin, Türkiye'de kendisini en rahatsız eden şeyin cehalet olduğunu söyledi. Ülkenin yarısının evde atıl vaziyette börek açtığını ifade eden Evgin, cehalet probleminin çözülmesi durumunda birçok problemin çözülebileceğini sözlerine ekledi. Erol Evgin daha önce de, "Okumamış olanlar muhtarını seçsin, eğitimli olan belediye başkanını seçsin" diyerek, bu şekilde eşitliğin sağlanabileceğini söylemişti.

'En azından artık yarısı üretiyor'

Erol Evgin'in halkı aşağılayan bu sözlerine başka bir sanatçı cevap verdi. Ülke Tv'de bir programa katılan Hasan Kaçan, Erol Evgin'in üretenler değil, yiyenler kısmında olduğunu söyleyerek şunları ifade etti:

"Yani ülkenin yarısı üretiyor, yarısı yiyor yiyor demiş. Bu vesileyle kendisinin üretenlerin değil, yiyenlerin tarafında olduğunu kabul etmiş oluyor. Belli bir döneme kadar ülkenin yüzde 95'i börek açıyordu, yüzde 5'i de hepsini yutuyordu. Yiyemediğini de stokluyordu, stoklayamazsa çöpe atıyordu. Şimdi yarısı diyorsa, hiç olmazsa dengeye gelmiş. Birisi bazen bir şey söyler, sen onun yerine mahcup olursun. Burada bir şey söylüyor ağabey, sen onun yerine kızarıyorsun. İnsana yakışacak şeyler değil bunlar."

Yorumlara Git

Dini değerlere hakaret yasası meclisten geçsin!

24 Haziran 1724: Uşşâkizâde İbrâhim Efendi'nin vefatı: (Osmanlı Âlimi ve Tarihçisi)

Türkiye devreye girdi! Sumud aktivistleri özgürlüğüne kavuştu

Sinan Burhan'dan çarpıcı CHP iddiası! Tarih verip açıkladı

Alman yetkili itiraf etti: Türkiye’yi örnek alıyoruz