AKİT MENÜ

Gündem

Emekli Binbaşı NATO'dan aldığı madalyayı iade etti

Emekli Binbaşı Zafer Oğuz, Türkiye'yi düşman hedefi olarak gösteren skandalın ardından NATO'dan aldığı madalya ve beratını iade etti.

Güncelleme Tarihi:

NATO'nun Türkiye Cumhurbaşkanını hedefe koymasının ardından tepkiler çığ gibi büyüyor. NATO'nun alçakça hedef göstermesinin ardından bir tepki de Emekli Binbaşı Zafer Oğuz'dan geldi.

Türk Kara Kuvvetleri Komutanlığı'na dilekçe yazan Oğuz, Afganistan'da 2010-2011 yıllarında görev yaptığı sırada NATO'nun verdiği madalya ve beraatı iade edilmesi üzerine emekli olduğu Komutanlığına gönderdi.

Emekli Binbaşı Zafer Oğuz, sözde müttefikimiz NATO'nun ihanetini yüzlerine çarptı.

İşte o dilekçe:

Kaynak: Optimushaber.com

Yorumlara Git

Dini değerlere hakaret yasası meclisten geçsin!

24 Haziran 1724: Uşşâkizâde İbrâhim Efendi'nin vefatı: (Osmanlı Âlimi ve Tarihçisi)

Türkiye devreye girdi! Sumud aktivistleri özgürlüğüne kavuştu

Sinan Burhan'dan çarpıcı CHP iddiası! Tarih verip açıkladı

Alman yetkili itiraf etti: Türkiye’yi örnek alıyoruz