Gündem
NATO üslerinde FETÖ'cü kaldı mı?
Gazeteci Murat Kelkitlioğlu, NATO üslerinde halen FETÖ'cü olup olmadığını merak ettiğini söyledi.
Akşam gazetesi yazarı Murat Kelkitlioğlu, Norveç’teki NATO tatbikatında yaşanan rezalete ilişkin açıklamada bulundu. Tatbikatta yaşanan skandalın soğuk savaş sonrası görmezden gelinen gerçekler için bir turnosol kağıdı olduğunu ifade eden Kelkitlioğlu, “Oysa bedelini peşin ödeyerek üyesi olduğumuz NATO, çok uzun zamandır Türkiye’yi hedef tahtasına koymuş durumda. Mesela 2002’de NATO ülkelerinin büyük bölümünün katıldığı ancak Türkiye’nin davet edilmediği “Millenium Challenge” tatbikatı senaryosuyla Anadolu’nun işgali tatbikatıydı. O tatbikat 15 Temmuz’da yabancı askerler eliyle değil, FETÖ ihanet şebekesinin taşeronluğunda gerçekleştirilmek istendi. NATO üsleri bu girişimde aktif rol aldı. “ dedi.
Kelkitlioğlu’nun yazısının devamı şu şekilde:
Hatırlayacaksınız darbe girişimi boşa çıkarıldığında ABD Merkezi Kuvvetleri Komutanı Org. Joseph Votel, “Türkiye ve bölgede kullandığımız elemanlar ya tutuklandı ya da tasfiye edildi. Operasyon yeteneğimiz ağır darbe aldı” sözleriyle darbeci hainlere sahip çıkmıştı. Belli ki (elbette vatansever Türk subaylarını tenzih ediyorum) bu NATO süreci, FETÖ militanı hainler için bir devşirilme süreci olmuş.
Firari ‘subayların’, Avrupa’daki NATO üslerinde görev yapan alçakların bulundukları ülkeler tarafından koruma altına alınması bunun en net göstergesi.
Peki Türkiye’de başta İncirlik olmak üzere 15 NATO üssü (Birleştirilmiş hava harekat merkezleriyle 28’e ulaşıyor) bu tabloda nereye oturuyor?
Bu üslerde hâlâ FETÖ’cü kripto isimler mevcut mu?
Bunların temizliği ne durumda?
Açıkçası çok merak ediyorum!