Gündem
Gökçek'ten dinozor açıklaması
Melih Gökçek, Twitter hesabından Ankara'da kaldırılan dinozor heykeli ile ilgili açıklamalarda bulundu.
Ankara Büyükşehir Belediyesi eski Başkanı Melih Gökçek, Twitter hesabından, "Ankapark'taki toplam 20.000 metrekarelik dinozor çadırlarına halkın dikkatini çekmek için Atatürk Orman Çiftliği meydanına koyduğumuz dinozorumuz 'Abelisourus Dinozor' dün Büyükşehir Belediyesi tarafından sökülerek kaldırıldı" mesajını paylaştı.
Gökçek, medya kuruluşlarının olayı haberleştirmesini de eleştirerek, "Bazı medya kuruluşları ve yazarlar bugün bir yazılar döşendiler ki sormayın" diye yazdı.
KIZILAY'DAKİ LALE FİGÜRÜ DE KALDIRILDI
Mustafa Tuna başkanlık koltuğuna oturduğu günden bu yana önce Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkanlık Makamı’nın önünde yer alan meşhur fıskiyeyi, ardından dinozoru kaldırdı. Dün gece yarısı da Kızılay Meydanı'nda bulunan lale figürü kaldırıldı.