AKİT MENÜ

Gündem

Gökçek'ten dinozor açıklaması

Melih Gökçek, Twitter hesabından Ankara'da kaldırılan dinozor heykeli ile ilgili açıklamalarda bulundu.

Güncelleme Tarihi:

Ankara Büyükşehir Belediyesi eski Başkanı Melih Gökçek, Twitter hesabından, "Ankapark'taki toplam 20.000 metrekarelik dinozor çadırlarına halkın dikkatini çekmek için Atatürk Orman Çiftliği meydanına koyduğumuz dinozorumuz 'Abelisourus Dinozor' dün Büyükşehir Belediyesi tarafından sökülerek kaldırıldı" mesajını paylaştı.

Gökçek, medya kuruluşlarının olayı haberleştirmesini de eleştirerek, "Bazı medya kuruluşları ve yazarlar bugün bir yazılar döşendiler ki sormayın" diye yazdı.

KIZILAY'DAKİ LALE FİGÜRÜ DE KALDIRILDI

Mustafa Tuna başkanlık koltuğuna oturduğu günden bu yana önce Ankara Büyükşehir Belediyesi Başkanlık Makamı’nın önünde yer alan meşhur fıskiyeyi, ardından dinozoru kaldırdı. Dün gece  yarısı da Kızılay Meydanı'nda bulunan lale figürü kaldırıldı.

Yorumlara Git

Uyuşturucu Batağından Dernek Desteğiyle Kurtuldu

Rüşvet hortumunu kendine bağlamış! CHP'li Silifke Belediyesi’nde aile boyu vurgun!

Son dakika! Akdeniz’de korkutan deprem! Çevre illerde hissedildi

‘Türkiye’den kaçın gençler’ diyen utanmazlar nerede? Gelen çoğalıyor giden azalıyor!

CHP’de koltuk kavgası yerele yansıdı Yeni başkan binaya çilingir ile girdi