AKİT MENÜ

Gündem

Mısır'ın eski başbakanı BAE'de gözaltına alındı

Mısır'ın eski başbakanı Ahmet Şefik, Birleşik Arap Emirlikleri'nde gözaltına alındı.

Uluslararası haber ajansları, aileden bazı kaynaklara dayandırdığı haberinde Mısır'ın eski başbakanı Ahmet Şefik'in Birleşik Arap Emirlikleri'nde gözaltına alındığını duruydu Habere göre, sınır dışı edilecek Şefik Mısır'a gönderilecek.

Devrik lider Hüsnü Mübarek döneminin son başbakanı olan Ahmed Şefik, Arap Baharı sonrasındaki ilk cumhurbaşkanlığı seçimlerinde İhvan adayı Muhammed Mursi'ye az farkla yenilmişti.

Mübarek döneminde yapılan bazı yolsuzluklara karışmakla suçlanan Şefik, ülkeyi terkederek Birleşik Arap Emirlikleri'ne gitmişti.

Kahire yönetimi, yıllardır Şefik'in iadesini istiyordu.

Ahmet Şefik, son olarak birkaç gün önce cumhurbaşkanlığı seçimlerinde aday olacağını duyurmuştu.

Yorumlara Git

İslamafobik saldırılarda rekor tırmanış: Almanya değil Faşistmanya!

Davutoğlu’ndan Şara’ya çağrı! Başınızı kaldırın kimseye uydu olmayın!

“Maksat spor olsun” ABD'ye kafa tuttu! Şeytanların savaşı

‘AK Parti iktidarında fırladı’ diyorlardı! İşte çeyrek altın ahlaksızlığının özeti

Çanlar 'Can Dalton’ için çalıyor! Suç örgütü elebaşı için iade talebi