AKİT MENÜ

Gündem

Silopi'de termik santralde patlama yaşandı: Yaralılar var

Şırnak ilimizin Silopi ilçesinde meydana gelen patlamada 3 kişi yaralandı.

Güncelleme Tarihi:

Şırnak'ın Silopi ilçesi Görümlü beldesi yakınlarında bulunan termik santrali sahasında kömür çıkarılma işleminde kullanılan dinamitin patlaması sonucu aralarında 1 maden mühendisinin de bulunduğu 3 kişi yaralandı.

Silopi ilçesine 20 kilometre uzaklıktaki Görümlü beldesi yakınlarında bulunan termik santrali sahasında patlama meydana geldi.

Santral sahasında, kömür çıkarılmak için dinamit kullanılması sırasında meydana gelen patlama sonrası bölgeye çok sayıda ambulans ve kurtarma ekibi sevk edildi. Patlamada maden mühendisi Zeynel Tuğargöl, işçiler Musa Yelboğa ile Mustafa Yürükbaş yaralandı. Yaralılar sağlık ekiplerinin burada yaptıkları ilk müdahalenin ardında ambulanslarla Silopi Devlet Hastanesi'ne sevk edildi.

Patlamayla ilgili soruşturma başlatılırken, yaralı işçilerin tedavisi sürüyor. 

Yorumlara Git

Bir belediye başkanı daha CHP'den istifa etti

Barbarlıkta sınır tanımıyorlar! Faşist Ben-Gvir 5 bin 700 filistin evini yıkmakla övündü

CHP’liler Türkiye’yi Avrupa’ya şikayet etmeye devam ediyor! CHP’li vekil Türkiye’yi asılsız ithamlarla şikayet etti!

Avustralya'nın en zengini motorları yaktı! Musk'a ve İsrail'e bedava ada teklifi

Abdurrahman Dilipak'tan tartışılan ilginç öneri! ‘Uyuşturucuya bulaşanı kurtarmak için esrara alıştıralım’