AKİT MENÜ

Gündem

Polis son anda fark etti ve sobayı devirdi...

Adana'da, polis uyuşturucu satışı yapıldığı iddia edilen kahveye baskın yaptı

Olay, dün merkez Yüreğir ilçesine bağlı Şehit Erkut Akbay Mahallesinde meydana geldi. Narkotik Suçlarla Mücadele Şube Müdürlüğü bünyesindeki 'Narkotim' ekipleri, uyuşturucu satışı yapıldığı iddia edilen kahveye şok baskın yaptı. Soğuk hava nedeniyle kahvedeki sobanın başına oturup, ısınmaya çalışan uyuşturucu satıcıları, polis baskınını fark edince yanlarındaki esrar ve ecstasy hapları, yanan sobanın içine atarak, delilleri yok etmek istedi.

Ancak ekipler, hızlı davranarak önce torbacıları yere yatırdıktan sonra sobayı devirdi. Alevler nedeniyle yanma tehlikesi de atlatan ekipler, ayaklarıyla devirdikleri sobadaki uyuşturucu ve hapları tamamen yanmadan kurtarıp söndürdü. Olayla ilgili M.G. (28) ile H.Ö. (53) gözaltına alındı. Sobadan 21 gram esrar, 17 ecstasy hap ele geçirildi. Daha önceden de uyuşturucu ticareti yapmak suçundan sabıkaları olan iki şüpheli, emniyetteki sorgularının ardından sevk edildikleri adliyede nöbetçi mahkemece tutuklanarak cezaevine gönderildi.

Yorumlara Git

Çin'de artık kimse ne dilini, ne dinini ne de kültürünü öğrenemeyecek! Zorunlu asimilasyon yasasına ‘her ülke bunu yapıyor’ savunması!

Bakan Şimşek 'büyük sorunu' açıkladı

Özdağ'ın Şeyh Said provokasyonu hukuk duvarına çarptı! AK Parti'li Fırat, maskesi düşenlerin acizliğini tek tek deşifre etti!

Sayıştay Başkanlığı koltuğuna yeniden Metin Yener seçildi

Tesettürlü kadına ahlaksız saldırı