Gündem
İsrail için felaketin başlangıcı...
Abdurrahman Dilipak, teröristbaşı Fetullah Gülen’in ‘Kudüs’ konusunda hiçbir açıklama yapmamasına dikkat çekti.
Abdurrahman Dilipak, Yeni Akit gazetesindeki ''FG Kudüs konusunda ne düşünüyor?'' başlıklı bugünkü yazısında ABD Başkanı Donald Trump’ın Kudüs’ü terör devleti İsrail’in başkenti ilan etmesine teröristbaşı Fetullah Gülen’in hiçbir tepki göstermeyişine dikkat çekti.
FETÖ’nün Gazze savunmasında İsrailliler için gözyaşı döktüğünü hatırlatan Dilipak, ''Zaten 'Hoca efendiye' göre Haçlılar da Müslümanlara karşı bir kötülükleri olmadı. İsrail ve haçlılar hakkında böyle düşünen bir adamın ABD hakkındaki düşüncelerini kestirmek zor olmasa gerek'' dedi.
Kudüs kararı ile başlayan krizin sadece ABD ve İsrail için felakete sebep olmayacağını belirten Dilipak ''ABD ve İsrail ile işbirliği içindeki tüm ülkeler, kişiler ve kurumlar için felaketin başlangıcı olacak. Bundan sonra hiçbir şey eskisi gibi olmayacak…'' diye yazdı.
İŞTE DİLİPAK'IN O YAZISI;
''Sahi Fetullah Gülen hocaefendi “!?” Kudüs konusunda ne düşünüyor.
Suudilerin “eklemlenmiş” gazetecilerinin ne düşündüklerini öğrendik.. “Hocaefendi”nin Gazze savunmasında İsrailliler için gözyaşı döktüğünü biliyoruz. Zaten “Hoca efendiye” göre Haçlılar da Müslümanlara karşı bir kötülükleri olmadı. İsrail ve haçlılar hakkında böyle düşünen bir adamın ABD hakkındaki düşüncelerini kestirmek zor olmasa gerek.
FETÖ deyince bazı Gülen’ciler üstlerine alınmıyorlar. FETÖ’cüler Gülen hareketine sızıp onlar üzerinden siyasete müdahale etmek isteyen bir grupmuş. Bu yalanlarla kendilerini kandırıyorlar şimdi de.. Hocaefendi de, cemaat de temizmiş aslında. Cemaat toparlanıp, siyasete bulaşmadan yollarına devam edeceklermiş ama, Tayyip Erdoğan, FETÖ diye cemaatin temiz ve masum insanlarını da bu vesile ile cezalandırmak istiyormuş.
Cemaat ile iltisaklı isimleri Kudüs toplantılarında göremiyoruz ne hikmetse. CHP daha ne yapacağına karar vermemiş durumda. MHP AK Parti ile beraber, BBP ve SP de Kudüs konusunda duyarlı. İYİ Parti, BOP’un eş başkanlığı üzerinden Erdoğan’a yükleniyor.
Erdoğan’ın BOP’daki eş başkanlığı konusunda birileri menfi bir propaganda yapıyor. Eş Başkan dediğinizde bunun iki anlamı var. Ya birbirinize çok güveniyorsunuz ve aynı hedefe birlikte yürümek ve bunun şanını-şerefini tek başına ötekine bırakmak istemezsiniz, ya da bir işte beraber yola çıktığınıza güvenmez, sizin kabul etmediğiniz bir şeyi öteki tarafın yapmasını engellemek için bir rol üstlenirsiniz. Türkiye’nin BOP eş başkanlığı 2. şıktır. Hatta Erdoğan bu yolla BOP’u çalışamaz hale getirmiştir.
Türkiye ABD ile çıktığı bu yolda, sisteme önce İngiltere’yi, daha sonra da Hüsnü Mübarek döneminde Mısır’ı dahil etmiş, ardından da Erdoğan gidip Rusya ile stratejik işbirliği anlaşması imzalamıştır. BOP işte o gün bitmiş oldu.
Zaten 15 Temmuz bu sonucun bir intikamı için yapılmıştır. ABD BOP’la, bugün Suudi Arabistan, Mısır ve BAE üzerinden varmaya çalıştığı hedefe Türkiye üzerinden ulaşmak istiyordu. İYİ Parti sözcüsünün... YAZININ DEVAMINI OKUMAK İÇİN TIKLAYIN