AKİT MENÜ

Gündem

171 Sancaktepeli tapularına kavuştu

Sancaktepe’de ilçe genelinde farklı mahallelerde bulunan ve uzun yıllardır sonuçlanması beklenen tapu sorunu çözüldü.

HÜSEYİN KARAHASANOĞLU/İSTANBUL Sancaktepe’de Milli Emlak’tan kalan 171 tapu, hak sahiplerine teslim edildi. Prof. Dr. Necmettin Erbakan Külliyesi’nde gerçekleştirilen tapu dağıtım törenine Sancaktepe Belediye Başkanı İsmail Erdem ile tapu sahipleri katıldı. Tapu almaya hak kazanan vatandaşlara tapuları Başkan Erdem tarafından takdim edildi. Başkan Erdem yaptığı açıklamada, belediyede de tapusu olup alamayan komşularda şu anda neredeyse hepsi almak üzere. Sancaktepe’nin yüzde 99’u tapulu, imarlı. Bugün tapusunu alan komşularımız yarından itibaren imar durumuna göre imarlarını alarak eski yapılardan bir an önce kurtularak mutlu sona ulaşacaklar. Konut yaşlarında da İstanbul’un en genç ilçesiyiz” dedi.


Yorumlara Git

Tasarruf için gelmişti! Ek bütçe talep etti

UCM yargıçları harekete geçti! ABD'ye dava açtılar

CHP'de Mansur Yavaş diktatörlüğü Haymana'yı vurdu! CHP'den istifa edip AK Parti'ye geçen Levent Koç kirli çamaşırları tek tek deşifre etti!

Trump'tan flaş açıklama! 'Erdoğan çağırmasa gitmezdim'

"Tekstil gözden çıkarıldı mı?" Bakan Bolat'tan çok net cevap