AKİT MENÜ

Gündem

O ilimizde peş peşe ölümler

Şanlıurfa'da, Hülya U. (25) tüfekle kendini vurarak, Seval M. (17) ise kendisini tülbentle tavana asarak hayatlarına son verdi.

Güncelleme Tarihi:

İlk olay, dün gece saatlerinde Topdağı Mahallesi'nde meydana geldi. Bilinmeyen nedenle bunalıma giren Seval M., odasında kendisini tülbentle tavana astı. Yakınlarının asılı halde bulduğu genç kızın, eve gelen sağlık ekiplerinin incelemesinde öldüğü belirlendi. Genç kızın cesedi otopsi için Adli Tıp Kurumu morguna gönderildi.

Devteşti Mahallesi'nde meydana gelen ikinci olayda ise 3 çocuk annesi Hülya U., odasında tüfekle intihar etti. Silah sesini duyanların ihbarıyla eve gelen sağlık ekipleri Hülya U.'nun yaşamını yitirdiğini belirledi. Cumhuriyet savcısının incelemesinin ardından Hülya U.'nun cesedi de otopsi için morga götürüldü. Her iki intiharla ilgili soruşturma başlatıldı.

Yorumlara Git

Kocaeli'de FETÖ operasyonu: Dershanelerde ByLock ve ankesör izi!

'Erdoğan ve Şara hilafeti getirecek!'

Mısır'dan Gazze için kritik çağrı: Ulusal komite vakit kaybetmeden göreve başlamalı

İsmailağa Cemaati'ne dizayn operasyonu!

İran'dan Trump'a uyarı!