Gündem
Melih Gökçek'ten sonra o da gitti
14 yıl boyunca Ankara eski Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek’in basın danışmanlığını yapan Avni Kavlak da görevden ayrıldı.
Ankara eski Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek’in 14 yıl boyunca basın danışmanlığını yapan ve aynı zamanda BELYA A.Ş. Genel Müdürü olan Avni Kavlak da görevinden ayrıldı. Kavlak gazetecilere gönderdiği veda mesajında Mustafa Tuna’yla birlikte belediyede yaşanan değişime dikkat çekerek “Takdir yönetimin” dedi.
Mustafa Tuna dönemiyle Ankara Büyükşehir Belediye Başkanlığı’ndaki değişim süreci tüm hızıyla sürüyor. Eski Ankara Büyükşehir Belediye Başkanı Melih Gökçek’in 14 yıllık basın danışmanı olarak görev yapan Avni Kavlak da gazetecilere veda mesajı göndererek görevinden ayrıldı. Kavlak mesajında şu ifadelere yer verdi:
ZAMAN SU GİBİ AKIP GEÇİYOR
“Değerli Dostlar, Tam 14 yıldan bu yana Ankara Büyükşehir Belediyesi Basın Merkezi’nde çalışmalarımızı ekibimizle birlikte gerçekleştirerek, bir anlamda sizlerle aynı işyerini paylaştık. Zaman su gibi akıp geçiyor. 14 yıl önce Akay Kavşağı altında başladığımız Büyükşehir Belediyesi Basın Merkezi çalışmalarımızı, yaklaşık 7 yıldır Güvenpark karşısındaki binamızda, profesyonel gazetecilik anlayışı çerçevesinde, tatil günü, bayram demeden, gece-gündüz sürdürmeye çalıştık.
HAKLARINI HELAL ETSİNLER
Aynı süre içinde, metroda, otobüslerde, elden halka ücretsiz olarak dağıtılan ve haftalık yayınlanan “Büyükşehir Ankara” bültenini tam 663 sayı aralıksız çıkarttık. Bilindiği gibi, Ankara Büyükşehir Belediyesi’nde artık yeni bir yönetim var. Bu nedenle ekibimizle birlikte 14 yıldan bu yana aralıksız sürdürdüğümüz Basın Merkezi çalışması, bugün itibarıyla sona erdi. Takdir yönetimin... Bu süre içinde eğer bilmeden üzdüğümüz, kırdığımız arkadaşlarımız, dostlarımız varsa bağışlasın, haklarını helal etsinler. Tüm dostlara, arkadaşlara sağlıklı, huzur içinde çalışma diliyoruz” ifadelerini kullandı.
Hürriyet