AKİT MENÜ

Gündem

Erdoğan'dan oylama sonrası ilk yorum

BM'deki Kudüs oylaması sonrası Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, Twitter hesabından paylaştığı mesajında oylama sonucundan duyduğu memnuniyeti dile getirdi.

Güncelleme Tarihi:

Birleşmiş Milletler Genel Kurulu'nda ABD ve İsrail'in hezimete uğradığı oylama sonrası Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'dan ilk yorum geldi.

Erdoğan Twitter hesabından 3 dilde (Türkçe, İngilizce, Arapça) paylaştığı mesajında şu ifadeleri kullandı:

"Kudüs konusunda BM Genel Kurulu’na sunulan karar tasarısının ezici bir çoğunlukla kabul edilmesini memnuniyetle karşılıyoruz. Trump yönetiminin, BM Genel Kurulu tarafından gayrı hukukiliği en sarih şekilde ortaya konulan bu talihsiz kararından bir an evvel dönmesini bekliyoruz.

Filistin ve Kudüs davasına destek veren herkese şahsım ve milletim adına teşekkür ediyorum."

Yorumlara Git

12. Yargı Paketi komisyondan geçti! IBAN düzenlemesi geliyor

Japonya’da 6.9 büyüklüğünde deprem!

Venezuela'da şiddetli deprem! Tsunami alarmı

Tasarruf için gelmişti! Ek bütçe talep etti

UCM yargıçları harekete geçti! ABD'ye dava açtılar