AKİT MENÜ

Gündem

Başbakan Yıldırım'dan ABD'ye açık mesaj

Başbakan Binali Yıldırım, Dün BMGK'da alınan tarihi kararına ilişkin açıklamada bulundu.

Cuma namazı gazetecilerin sorularını cevaplandıran Başbakan Binali Yıldırım, Birleşmiş Milletler'de dün gerçekleştirilen Kudüs oylamasını değerlendirdi. 

Başbakan, "Bu ABD'ye açık bir mesajdır. Ben yaptım oldu demekle olmuyor Umuyorum ABD bu kararı doğuru okur ve bun yanlış kararından vazgeçer. İsrail Filistinarasındaki bu durum büyük acılara neden oldu zaten. Yeni bir sorun insanlık ve bölge için büyük bir felaketin başlangıcı olur." ifadelerini kullandı.

Yorumlara Git

Kocaeli'de FETÖ operasyonu: Dershanelerde ByLock ve ankesör izi!

'Erdoğan ve Şara hilafeti getirecek!'

Mısır'dan Gazze için kritik çağrı: Ulusal komite vakit kaybetmeden göreve başlamalı

İsmailağa Cemaati'ne dizayn operasyonu!

İran'dan Trump'a uyarı!