AKİT MENÜ

Gündem

17 yıl boyunca sahte diplomayla öğretmenlik yaptı

Yozgat'ta diplomasının sahte olduğu anlaşılınca görevden alınan öğretmen hakkında savcılığa suç duyurusunda bulunuldu.

Milli Eğitim Bakanlığınca yapılan incelemede, Yozgat'ta çeşitli liselerde 17 yıldır edebiyat öğretmenliği görevinde bulunan B.G.'nin diplomasının sahte olduğu tespit edildi. Eğitim fakültesinin 4. sınıfından ayrıldığı belirlenen B.G., görevden alındı. Milli Eğitim Bakanlığınca B.G. hakkında cumhuriyet savcılığına suç duyurusunda bulunulduğu öğrenildi.

Yorumlara Git

Adları fondaş yalanda gardaş! ‘Vatandaş çıkacak Macron koşacak’ palavrası

Kahreden yangın haberi yürekleri dağladı! Üç engelli vatandaşımız hayatını kaybetti

“Dünya ortalamalarının üzerindeyiz elhamdülillah” Öğretmenlerimizle hareket ediyoruz

KKTC Cumhurbaşkanı’ndan BM ve Rumlara net cevap: Türkiye’nin ‘evet' demediği hiçbir fikir hayata geçemez!

Altın piyasaları tepetaklak! Bakın çeyrek altın kaç para?