AKİT MENÜ

Gündem

Tren kimyasal madde yüklü TIR'a çarptı! Bölge karantinaya alındı...

Uşak’ta hemzemin geçitte yaşanan kazada tren, 22 ton kimyasal madde yüklü TIR'a çarptı. Kazada kimyasal maddeler yola dökülürken, bölge karantina altına alındı.

Güncelleme Tarihi:

Kaza, sabah saatlerinde D-300 karayolu Özdilek kavşağındaki hemzemin geçitte meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, Afyonkarahisar’dan dönen 37004 nolu vagonsuz tren, Sercan Kaçmaz idaresindeki 41 YK 953 plakalı 22 ton kimyasal madde yüklü TIR'ın dorsesine çarptı. Çarpmanın etkisiyle TIR'ın dorsesinde bulunan kimyasal maddeler yola döküldü.

TIR sürücüsü Kaçmaz, hemzemin geçitten geçtiği esnada bariyerin kapanmadığını iddia ederken, trenin sirenini duyduğunu fakat çok yakın olduğu için rayların üzerinde kaldığını ifade etti. Çevreye dökülen kimyasal maddeler nedeniyle bölge karantina altına alındı.

Çevre ve Şehircilik Müdürlüğünden gelen ekipler olay yerinden numuneler alarak inceleme başlattı. Kazanın yaşandığı Uşak-Denizli yolu trafiğe kapatıldı. Kazayla ilgili yetkililer soruşturma başlattı.

Yorumlara Git

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!

Cemevindeki rezil provokasyona sert tepki! “Kürt Siyaseti bu ahlaksızlığa alet edilerek önümüzdeki on yılını da heder edecek!”

Terör devleti İsrail rahat durmuyor İran’dan sert uyarı

Şer ittifakı deşifre oldu

Mafya 3 kuruşla yaptırıyor da Ekrem mi yapamayacak! Kağan bey satın alındığını ilan etti