AKİT MENÜ

Gündem

DHKP-C'liler tiyatroyu daha fazla uzatamadı

OHAL kapsamında çıkan kararname ile işten kovulan DHKP-C'li sözde öğretmenler Nuriye Gülmen ve Semih Özakça açlık grevi tiyatrosunu daha fazla uzatamadı. İkili, grevi sonlandıracaklarını açıkladı.

Güncelleme Tarihi:

OHAL kapsamında çıkan kararname ile kovulan ve bu yüzden açlık grevi tiyatrosu başlatan Nuriye Gülmen ve Semih Özakça, tiyatroyu bitirme kararı aldıklarını açıkladı.

Gülmen ve Özakça'nın işlerine iade edilmek için OHAL İnceleme Komisyonu’na yaptıkları başvuru, bugün OHAL Komisyonu tarafından reddedilmişti.

 

Yorumlara Git

Genç Aleviler Birliği’nden provokasyona sert tepki! “Cemevleri slogan meydanı değildir, kınıyoruz!”

Genç çoban sitem etti: Köye kızlar gelmiyor gelseler bile...

Tedirgin eden kararlar! Cinsiyet değişikliği düzenlemesinde soru işaretleri

Mizah kılıfıyla Cumhurbaşkanı’na hakarete sert tepki! Şamil Tayyar: Densizliğin şaka ambalajıyla sunulmasının mizahla hiçbir ilgisi olamaz!

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!