AKİT MENÜ

Gündem

İçişleri Bakanı Soylu Gaziantep'te

"Sahil Güvenlik Komutanlığımız gereğini yerine getirmiştir"

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, hücumbotla çelenk atmak üzere Kardak'a gelen Yunanistan Savunma Bakanı'nın (Panos Kammenos) bölgeye yaklaştırılmamasına ilişkin, "Sahil Güvenlik Komutanlığımız gereğini yerine getirmiştir." dedi.

Soylu, beraberinde Bakan Yardımcısı Mehmet Ersoy ve diğer ilgililerle özel uçakla Gaziantep'e geldi. Vali Ali Yerlikaya ve Büyükşehir Belediye Başkanı Fatma Şahin tarafından Gaziantep Havaalanı'nda karşılanan Soylu, buradan Oğuzeli ilçesindeki Geri Gönderme Merkezine geçti.

Burada bir süre incelemede bulunduktan sonra yetkililerden çalışmalarla ilgili bilgi alan Soylu, basına kapalı gerçekleşen görüşmenin ardından gazetecilerin çelenk atmak üzere Kardak'a gelen Yunanistan Savunma Bakanı'nın bölgeye yaklaştırılmamasına ilişkin sorusuna, "Sahil Güvenlik Komutanlığımız gereğini yerine getirmiştir." cevabını verdi.

Soylu ve beraberindekiler daha sonra Gaziantep'e geçti.

 

Yorumlara Git

Tedirgin eden kararlar! Cinsiyet değişikliği düzenlemesinde soru işaretleri

Mizah kılıfıyla Cumhurbaşkanı’na hakarete sert tepki! Şamil Tayyar: Densizliğin şaka ambalajıyla sunulmasının mizahla hiçbir ilgisi olamaz!

Ağaç A.Ş’de yandaşa para var borca yok!

Cemevindeki rezil provokasyona sert tepki! “Kürt Siyaseti bu ahlaksızlığa alet edilerek önümüzdeki on yılını da heder edecek!”

Terör devleti İsrail rahat durmuyor İran’dan sert uyarı