AKİT MENÜ

Gündem

NATO'ya ait savaş gemileri Sinop'tan yola çıktı

Sinop iskelesine dört gün önce demirleyen NATO'nun daimi deniz görev grubunda yer alan İngiltere, Türkiye ve Romanya'ya ait savaş gemileri Sinop'tan ayrıldı.

NATO'nun daimi deniz görev grubu unsurlarından İngiltere,  Türkiye ve Romanya'ya ait savaş gemileri, Sinop'tan ayrıldı.     Sinop iskelesine dört gün önce demirleyen İngiltere Deniz Kuvvetlerine  ait HMS Enterprise H 88, Türkiye Deniz Kuvvetlerine ait TCG Akçay M-265 ve  Romanya Deniz Kuvvetlerine ait ROS LT LUPU Dinescu adlı savaş gemilerinin Sinop  ziyareti tamamlandı. Gemilerin kentte kaldıkları süre içerisinde emniyet ekiplerince iskele  çevresinde güvenlik önlemleri alındı ve sivillerin iskeleye girişine izin  verilmedi. Gemilerin ayrılmasının ardından iskele, tekrar sivillerin kullanımına  açıldı. Gemilerdeki üst düzey komutanlar dört gün boyunca kentte ziyaretlerde  bulundu.

Yorumlara Git

44 yıl önceki maçta neler olmuştu neler! ‘Gijon rezaleti’nde intikam zamanı

Cumhurbaşkanı Yardımcısı Yılmaz’dan emekli ve memura ek zam açıklaması: "Enflasyona ezdirmeyeceğiz"

Riyakâr Atatürkçü dernek rezaletlerden değil fikirden rahatsız! Halil Ergün’e 5816 sopası

63 CHP’li hakkında flaş karar: Cemevi'ndeki rezaletin faturası çıktı

Sokak borazancısı Özel'den 'hendek'çi Demirtaş'a methiye