AKİT MENÜ

Gündem

Başbakan Yıldırım komutan ile görüşürken ilk kez kullandı

Başbakan Binali Yıldırım, Bakanlar Kurulu toplantısı öncesinde milli mühendislik ürünü "PttMessenger" uygulamasıyla ilk kez Zeytin Dalı Harekatı'nın sevk ve idaresinden sorumlu 2. Ordu'nun Hatay'daki harekat merkezine canlı bağlantı gerçekleştirdi.

Güncelleme Tarihi:

Başbakan Binali Yıldırım, Çankaya Köşkü'nde düzenlenen Bakanlar Kurulu toplantısı öncesinde milli mühendislik ürünü "PttMessenger" uygulamasıyla ilk kez Zeytin Dalı Harekatı'nın sevk ve idaresinden sorumlu 2. Ordu'nun Hatay'daki harekat merkezine canlı bağlantı gerçekleştirdi. 2. Ordu Komutanı Korgeneral İsmail Metin Temel ile görüşen Başbakan Yıldırım, Zeytin Dalı Harekatı'nda görev alan kahraman Mehmetçiğe başarı dileklerini iletti.

Yorumlara Git

Sıcak saatler yaşanıyor! ABD ordusu İran'a saldırdı

İran'da gizemli patlama sesleri! Sirik kentinde duyulan sesler paniğe neden oldu!

Bu ahlaksızlık durdurulmalı! Sapkınlar Boğazı kirletmeye hazırlanıyor

Ankara'da dev zirve öncesi Turkuaz operasyonu! Emniyet Müdürü çalışmaları sahada denetledi!

Siyonist katiller ile Beyrut yönetimi aynı masada! ABD gözetiminde kirli ittifakın üçlü anlaşması imzalandı!