AKİT MENÜ

Gündem

FETÖ sanığı eski emniyet müdürüne 6 yıl hapis

Adana'da FETÖ/PDY'den hakkında dava açılan eski birinci sınıf emniyet müdürü Doğan Oğuz, 6 yıl 3 ay hapis cezasına çarptırıldı.

AA-Adana'da Fetullahçı Terör Örgütü/Paralel Devlet Yapılanması (FETÖ/PDY) kapsamında hakkında "silahlı terör örgütüne üye olma" suçundan dava açılan eski birinci sınıf emniyet müdürü Doğan Oğuz'a 6 yıl 3 ay hapis cezası verildi. Adana 13. Ağır Ceza Mahkemesince görülen duruşmaya tutuklu sanık Oğuz, bulunduğu cezaevinden Ses ve Görüntü Bilişim Sistemi (SEGBİS) aracılığıyla katıldı.

Oğuz, savunmasında, suçlamaları kabul etmediğini ve FETÖ/PDY terör örgütüne üye olmadığını ileri sürerek, şu ifadeleri kullandı:

"Ben birinci sınıf emniyet müdürü olarak ülkeme hizmet ettim. Bahse konu terör örgütünün üyesi değilim. Darbe olduğu gün ben Kayseri'de arkadaşımın kızının düğünündeydim. Hiçbir zaman bu yapının parçası olmadım. Ben meslekte hak mahrumiyetine uğradım. Örgütle bir irtibatım olsa böyle bir cezalandırma olmazdı. ByLock programını yüklemedim ve kullanmadım."

Cumhuriyet savcısı mütalaasında sanığın "silahlı terör örgütüne üye olma" suçundan cezalandırılmasını talep etti.

Mahkeme heyeti sanık Oğuz'u 6 yıl 3 ay hapis cezasına çarptırarak mevcut halinin devamına hükmetti.

Yorumlara Git

İçi tamamen LGBT'li sapıklarla dolu gemi İstanbul'a geliyor! Bu küstahlığa yetkililer suspus! İstanbul halkı çocuklarınızı koruyun!

Ateşkesi yok sayan ABD'ye sert uyarı! 'Karşılık vereceğiz'

Mısırlı alimin Türkiye ve Erdoğan sözleri dünyada yankılandı

Sıcak saatler yaşanıyor! ABD ordusu İran'a saldırdı

İran'da gizemli patlama sesleri! Sirik kentinde duyulan sesler paniğe neden oldu!