AKİT MENÜ

Gündem

Kadir İnanır: İyi ki hastaneye gelmişim...

Doktor arkadaşının hastaneye götürmek için 45 dakika ikna etmeye çalıştığı Kadir İnanır, felçten döndüğünü öğrenince "İyi ki gelmişim" dedi.

Güncelleme Tarihi:

Evinde aniden yere yığılınca hayat arkadaşı Jülide Kural’ın aradığı Prof. Yunus Aydın’ın 45 dakikada hastaneye gitmeye ikna ettiği Kadir İnanır, beyninde pıhtı atması teşhisiyle operasyon geçirmişti. Anjiyo yöntemiyle beyin damarı temizlenen usta aktörün tedavisi yoğun bakımda devam ediyor.

Gazete Habertürk'ün haberine göre felç tehlikesi atlatan İnanır’ı hastaneye gitmeye ikna eden Prof. Dr. Yunus Aydın, “Gelmemek için direnmişti. Anlattığım şeyler gerçek çıktı. Onun şaşkınlığı var. Şimdi ‘İyi ki gelmişim’ memnuniyetini yaşıyor. Nörolojik kaybı yok, dinleniyor. Fenerbahçe maçını izleyip mutlu oldu. İki gün daha gözlem altında” diye konuştu.

Kadir İnanır’ın beyin damarını şahdamarından kopan bir parçanın tıkadığı açıklandı.

Yorumlara Git

Kreş ve Gündüz Bakımevleri Yönetmeliği yürürlüğe girdi Belediyeler ‘Ekrem tarzı’ kreş açamayacak

Türkiye genelinde 48 farklı operasyon! Çete üyeleri evlerinden alındı!

Tımarhanede bugün: Ünlü oyuncu 'ben Atatürkçü değilim' dediği için hakkında dava açıldı!

Devlet, Allah'a küfredenleri tutuklayacağına ihbar edenleri susturuyor mu?

ABD İran kıyılarını vurdu! Ateşkes resmi olarak sonlanırsa dünya için felaket olur!