AKİT MENÜ

Gündem

Jandarma Komutanı Şırnak’ta vatandaşlarla da bir araya geldi

Jandarma Genel Komutanı Orgeneral Arif Çetin, askeri birlikleri ziyaret için gittiği Şırnak’ta vatandaşlarla da bir araya geldi.

Esnafın ve vatandaşın sıcak ilgisiyle karşılanan Orgeneral Çetin beraberindeki heyetle birlikte Şırnak’ın yeniden düzenlenen cadde ve sokaklarını gezdi.

Sınır tümenine ziyaret

Jandarma Genel Komutanı Orgeneral Arif Çetin bir takım ziyaretlerde bulunmak üzere Şırnak’a gitti. Orgeneral Çetin; Jandarma Asayiş Kolordu Komutanı Korgeneral Salih Karataş, Vali Mehmet Aktaş, Sınır Tümen Komutanı Tümgeneral Veli Tarakçı, MEBS Başkanı Tuğgeneral Engin Çırakoğlu, Şırnak Çakırsöğüt Jandarma Komando Tugay Komutanı Ercan Yaşin, İl Jandarma Komutanı Albay Selçuk Yıldırım, İl Emniyet Müdürü Ömer Ulusoy, Jandarma Genel Sekteri Kurmay Albay Hilmi Atabay ile birlikte esnafı ziyaret etti. Vatandaşların ve esnafın sıcak ilgisiyle karşılanan Çetin vatandaşların ve esnafın bölgeyle ilgili değerlendirmelerini de dinledi. 

Çocuklarla sohbet etti

Şırnak Valiliğini ve 23. Sınır Tümeni’ni ziyaret eden Çetin daha sonra Şırnak şehir merkezine gelerek burada vatandaşlar ve esnaf ile buluştu. Daha önce da birçok kez Şırnak’ta göre yapan Çetin, o dönemden tanıdığı esnaflarla sohbet etti. Orgeneral Çetin, yanına gelerek ‘Hoş geldiniz’ diyen çocuklara da hediyeler verdi. Vali Aktaş ile ziyaretlerine devam eden Çetin, Şırnaklı gençlerle de fotoğraf çektirdi. Çetin, Şırnak’a yeniden düzenlenen cadde ve sokakları da inceledi.

Yorumlara Git

İran Dışişleri'nden zehir zemberek açıklama: ABD uluslararası hukuku çiğnedi

Başkan Erdoğan’a takdim edildi Tarihi tablonun sırrı ortaya çıktı

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan başörtüsü karşıtlarına tepki: Geri kafalı fosiller

Düşman uçaklarına karşı harekete geçtiler Güney Kore’de hava alarmı

Bakanlıktan “14 kişilik baskın” iddiasına yalanlama