AKİT MENÜ

Gündem

Teröristler her şeyi bırakıp kaçıyor

Türk Silahlı Kuvvetleri’nin Afrin’e düzenlediği başarılı Zeytin Dalı Harekâtı’nda 1 ay geride bırakılırken, ağır darbe alan PKK/YPG terör örgütü mevzilerde yaralı teröristleri bırakarak kaçmaya başladı.

Güncelleme Tarihi:

GÖKSEL ÇAĞLAV/ANKARA Mehmetçik, 1 aydır gece gündüz sürdürdüğü Zeytin Dalı Harekâtı’nda, TSK destekli Özgür Suriye Ordusu (ÖSO) ile birlikte terör örgütünün çevresindeki çemberi daraltmayı sürdürüyor. Kazdıkları tüneller, ördükleri mağaralarda sıkışan teröristler, aldıkları ağır darbede büyük kayıplar vererek geri çekilmeye başladı.

YARALILARI BİLE BIRAKIP KAÇTILAR

Terör örgütü PKK/YPG’nin sözde üst düzey yöneticilerinin Afrin’i terk ettiği, terör örgütünün işgalinde olan Fırat’ın doğusundaki bir bölgeden telsiz ve uydu telefonlarıyla emir ve talimatlar verdiği öğrenildi. Terör örgütünün çatışmaların yaşandığı mevzileri yaralı ve hasta teröristlere bırakarak yerleşim merkezlerine doğru geri çekildikleri belirtilirken, yaralı ele geçirilen teröristlerin verdiği çok önemli bilgilere ulaşıldığı belirtildi. İstihbarat ve yerel kaynaklara göre terör örgütü PKK/YPG’nin Mehmetçik ve TSK destekli ÖSO birliklerini yavaşlatmak için yollara mayın ve el yapımı patlayıcı döşemeye devam ettikleri öğrenildi.

 

Yorumlara Git

İran Dışişleri'nden zehir zemberek açıklama: ABD uluslararası hukuku çiğnedi

Başkan Erdoğan’a takdim edildi Tarihi tablonun sırrı ortaya çıktı

Cumhurbaşkanı Erdoğan'dan başörtüsü karşıtlarına tepki: Geri kafalı fosiller

Düşman uçaklarına karşı harekete geçtiler Güney Kore’de hava alarmı

Bakanlıktan “14 kişilik baskın” iddiasına yalanlama