Gündem
Teröristler her şeyi bırakıp kaçıyor
Türk Silahlı Kuvvetleri’nin Afrin’e düzenlediği başarılı Zeytin Dalı Harekâtı’nda 1 ay geride bırakılırken, ağır darbe alan PKK/YPG terör örgütü mevzilerde yaralı teröristleri bırakarak kaçmaya başladı.
GÖKSEL ÇAĞLAV/ANKARA Mehmetçik, 1 aydır gece gündüz sürdürdüğü Zeytin Dalı Harekâtı’nda, TSK destekli Özgür Suriye Ordusu (ÖSO) ile birlikte terör örgütünün çevresindeki çemberi daraltmayı sürdürüyor. Kazdıkları tüneller, ördükleri mağaralarda sıkışan teröristler, aldıkları ağır darbede büyük kayıplar vererek geri çekilmeye başladı.
YARALILARI BİLE BIRAKIP KAÇTILAR
Terör örgütü PKK/YPG’nin sözde üst düzey yöneticilerinin Afrin’i terk ettiği, terör örgütünün işgalinde olan Fırat’ın doğusundaki bir bölgeden telsiz ve uydu telefonlarıyla emir ve talimatlar verdiği öğrenildi. Terör örgütünün çatışmaların yaşandığı mevzileri yaralı ve hasta teröristlere bırakarak yerleşim merkezlerine doğru geri çekildikleri belirtilirken, yaralı ele geçirilen teröristlerin verdiği çok önemli bilgilere ulaşıldığı belirtildi. İstihbarat ve yerel kaynaklara göre terör örgütü PKK/YPG’nin Mehmetçik ve TSK destekli ÖSO birliklerini yavaşlatmak için yollara mayın ve el yapımı patlayıcı döşemeye devam ettikleri öğrenildi.