AKİT MENÜ

Gündem

ABD'nin saltanatı o tarihte sona erecek!

Eski ABD Dışişleri Bakan Yardımcısı Thomas Fingar ile NSA analisti John Schindler, ABD ile ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu.

Güncelleme Tarihi:

Eski ABD Dışişleri Bakan Yardımcısı Thomas Fingar ile NSA analisti John Schindler HaberTürk'e ABD ile ilgili çarpıcı açıklamalarda bulundu.

2025'DE ABD SALTANATI SONA ERİYOR

Eski ABD Dışişleri Bakan Yardımcısı ve Ulusal İstihbarat Konseyi Başkanı Thomas Finger, “2025’te ABD dünyanın tek lideri olmayacak.” dedi ve ''Bakın, Ortadoğu’ya giriş sebebimiz petroldü. Ekonomimiz için çok önemliydi ama artık değil. Her yerde petrol var. Orada hâlâ kalmamızın nedeni siyasi. Amerikan halkı da haliyle “Neden hâlâ oraya para akıtıyoruz, oranın istikrarı neden bizim meselemiz?” diyor. Gerçekten de Ortadoğu’da artık yok denecek kadar az çıkarımız var ve Obama’nın dış politikası da buna dayalıydı.'' açıklamasında bulundu.  ABD'nin artık gönülsüz bir egemen güç olduğunu da belirten Finger, '' “ABD artık liberal egemen güç olmak istiyor. Emperyal bir güç değil...'' dedi.

ABD, 2050'YE KADAR ERİYECEK...

NSA analisti John Schindler, ''2050’ye kadar azalmaya devam edecek. O tarihte bambaşka bir dünya göreceğiz. Tabii ki o tarihe kadar çok büyük bir askeri yenilgi yaşamazsak.'' diyerek ABD'nin geleceğindeki büyük felakete ışık tuttu.

 

Yorumlara Git

5816 sayılı yasayı arkalarına alarak önüne gelene dava açıyor! ADD, milletin başına bela

Sabah tokalaştı akşam yuhalattı

Yüzlerine bile bakmadıkları alevilere ve kürtlere sarıldılar! Her yol mübah

Gazze’de elektrik ve klima krizi! Siyonist göz göre göre ölüme sürüklüyor

Mizahınız Batsın! Siyasal Alevi Deniz Göktaş Kur'an-ı Kerim'le alenen alay etti!