AKİT MENÜ

Gündem

Uysal'dan İstanbullulara müjde: Yıl sonuna kadar...

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Mevlüt Uysal, 2018 yılı sonuna kadar 4 metro hattının açılacağını belirtti.

Güncelleme Tarihi:

İstanbul Büyükşehir Belediye Başkanı Mevlüt Uysal, yıl sonuna kadar 4 metro hattının açılacağını söyledi. Makamında gazetecilere açıklamada bulunan Uysal, ihalesi yapılan 4 metronun müteahhitleriyle devam kararı aldıklarını, bu kararı almalarının sebebinin ise 4 hattın yıl sonuna kadar açılacağı sözünü almaları olduğunu belirtti.

Uysal, Göztepe-Ataşehir-Ümraniye hattının hızlı bitirilmesi için de anlaşmaya vardıklarını söyledi. Ümraniye-Çekmeköy metrosunu yapan firmadan, Yamanevler-Çekmeköy arasındaki yedi istasyonunun haziran sonuna kadar bitirilmesini istediklerini kaydeden Uysal, şunları söyledi:

"Eminönü-Alibeyköy tramvayı yıl sonu itibariyle bitirilecek. Kabataş-Mahmutbey metrosunda tünel ve elektromekaniği yapan iki ayrı müteahhidi bir araya getirdik. Mecidiyeköy-Mahmutbey arası yine yıl sonu itibariyle tamamlanacak. Bostancı-Dudullu metrosunun dokuz istasyonluk Bostancı'dan İMES'e kadar olan kısmı da yine 2018 sonunda açılacak."

Yorumlara Git

Feodalizm Avrupa'ya geri döndü! Kıdemsizlere fırın kıdemlilere yayla

Bitik CHP okeye dönüyor! Hortumcu Mahmut konuştu kimse iplemedi

AK Parti Sözcüsü Ömer Çelik: Terörsüz Türkiye'de yeni aşamaya geçiyoruz

Villa başına haraç, meclis üyelerine zarfla ‘kara para’ maaş! CHP’li şile Belediyesi’nde milyonluk soygun!

Ticaret Bakanlığından gurbetçilere ve yolculara rahat nefes aldıran açıklama! Gümrükten geçişte her yolcu için muafiyet limitleri belli oldu