AKİT MENÜ

Gündem

Yaşlı adamın öldüğü 1 hafta sonra fark edildi

İzmir'de evinde ölü bulunan 57 yaşındaki yaşlı adamın hayatını 1 hafta önce kaybettiği belirlendi.

Güncelleme Tarihi:

Olay, Refet Bele Mahallesi’nde bir apartmanda meydana geldi. Edinilen bilgiye göre, yalnız yaşadığı öğrenilen 57 yaşındaki Mehmet Bülent Kurtça'nın dairesinden kötü kokular geldiğini fark eden komşuları, durumdan şüphelenerek 155 Polis İmdat hattına ihbarda bulundu.

İhbar üzerine söz konusu adrese gelen polis ekipleri, yaşlı adamın yaşadığı dairenin kapı kilidinin kırık olduğunu fark etti. Daha sonra daireye giren ekipler, yatak odasında yaşlı adamın cansız bedeni ile karşılaştı.

Kurtça'nın şüpheli ölümü nedeniyle Cumhuriyet savcısı soruşturma başlattı. Soruşturma kapsamında, Olay Yeri İnceleme ekipleri evde çalışma yaparken, Cinayet Büro Amirliği ekipleri ise Kurtça'nın komşularının ifadesine başvurdu.

Öte yandan, evde yapılan çalışmalar sonucunda, Kurtça'nın yaklaşık 1 hafta önce yaşamını yitirdiği belirlendi. Yaşlı adamın cesedi, savcının incelemesinin ardından otopsi yapılmak üzere İzmir Adli Tıp Kurumu morguna kaldırıldı. Adli Tıp Kurumu morgunda yapılacak olan teknik çalışma sonucunda, Kurtça'nın kesin ölüm nedeni tespit edilecek.

Yorumlara Git

Sürücülerin gözü aydın! Trafikte telefon tutucu çilesi ve haksız cezalar resmen tarih oldu!

İstanbul'daki LGBT skandalına valilik 'dur' dedi: Sapkınların barı kapatıldı

Ümit Özdağ’ın yalanları yine elinde patladı! İçişleri Bakanlığı, Zafer Partisi Genel Başkanı'nın sığınmacılar hakkındaki asılsız iddialarını resmi verilerle çürüttü

Eski Bakan'dan çarpıcı tespit! Şimdiye dek hiç bu kadar aşağılanmadık

Feodalizm Avrupa'ya geri döndü! Kıdemsizlere fırın kıdemlilere yayla