AKİT MENÜ

Dünya

HAMAS'tan kilise açıklaması: Bu ABD planı...

Hamas, yaptığı açıklamada bu planın ABD'nin politikasının yansıması olduğu değerlendirmesi yaptı.

Hamas, İsrail'e bağlı Kudüs Belediyesi'nin, kiliseleri vergiye bağlama planının, ABD'nin politikasının bir yansıması olduğu değerlendirmesinde bulundu.   

Hamas'tan yapılan yazılı açıklamada, "Söz konusu adım, ABD Başkanı Donald Trump'ın ve onun yönetiminin Filistin varlığını hedef alan karar ve politikalarının tehlikeli bir yansımasıdır." ifadesine yer verildi.  

"Karar dini savaşın devamıdır"  "Kiliselerin vergiye bağlanması Filistin halkına, Müslümanlar ile Hristiyanların kutsal saydığı mekanlara yönelik dini savaşın bir devamıdır." değerlendirmesinde bulunulan açıklamada, Kudüs intifadasına ivme kazandırılması ve Filistin meselesinin tasfiyesini hedefleyen tüm plan ve projelere karşı İslam ümmetinin ayağa kalkması çağrısında bulunuldu.  

İsrail'e bağlı Kudüs Belediyesi, daha önce yaptığı açıklamada, kentteki kilise ve bu kiliselere ait gayrimenkulleri vergilendirme niyeti olduğunu açıklamıştı. Belediye, 882 kilise mülkünü vergiye bağlayacağını, yıllardır süregelen "vergiden muaf olma" durumunu kaldıracağını ve vergisi ödenmeyen mülklere el konulacağını beyan etmişti. 

Yorumlara Git

İşte Siyonist katliamın faturası! 4 aylık saldırılarda 3 bin 519 can kaybı

İsrail muhalefetinden siyonistleri tir tir titreten itiraf! Erdoğan, katil Netanyahu'yu terbiye etti

Emekli ve memura zamda senaryo değişti: İşte yeni maaşlar!

CHP’li İBB raydan çıktı

Bakan Kurum Londra’da COP31 hedeflerini açıkladı Enerji dönüşümü hayatımızı değiştirecek