AKİT MENÜ

Gündem

Ev almak için pazarlığa gitti… Sonu kötü bitti!

Ev almak için Antalya’ya gelen İranlı bir şahıs 70 bin lirasını dolandırıcılara kaptırdı.

Olay, Antalya’nın Konyaaltı ilçesi Atatürk Bulvarı üzerindeki bir restoranda yaşandı. Edinilen bilgiye göre, ismi öğrenilemeyen İranlı turist, Antalya’dan ev almak için internetten tanıştığı Fatih ve Muhammet kod adlı 2 kişiyle restoranda bir araya geldi.

İHA'nın haberine göre burada önce yemeklerini yiyen taraflar daha sonra ev satışı için konuşmaya başladı.

150 bin liraya anlaştıkları evin parasını çantayla yanında getiren İranlı turist, iddiaya göre henüz daha görmediği ev için ön ödeme olarak Fatih ve Muhammet isimli şahıslara 70 bin lira verdi. Olaydan kısa süre sonra ikili, "Bir yere kadar gidip geleceğiz" diyerek ayrıldı.

Şahısların uzun süre gelmemesi üzerine şüphelenen İranlı turist, dolandırıldığını anlayarak polise haber verdi.

İhbar üzerine olay yerine gelen polis, verilen eşkal doğrultusunda şüphelileri arama çalışması başlatırken, İranlı turist ifade vermek üzere polis merkezine götürüldü.

Yorumlara Git

Sürücülerin gözü aydın! Trafikte telefon tutucu çilesi ve haksız cezalar resmen tarih oldu!

İstanbul'daki LGBT skandalına valilik 'dur' dedi: Sapkınların barı kapatıldı

Ümit Özdağ’ın yalanları yine elinde patladı! İçişleri Bakanlığı, Zafer Partisi Genel Başkanı'nın sığınmacılar hakkındaki asılsız iddialarını resmi verilerle çürüttü

Eski Bakan'dan çarpıcı tespit! Şimdiye dek hiç bu kadar aşağılanmadık

Feodalizm Avrupa'ya geri döndü! Kıdemsizlere fırın kıdemlilere yayla