Gündem
Bülent Arınç'tan dikkat çeken 'Erbakan' paylaşımı
TBMM eski Başkanı Bülent Arınç, merhum Necmettin Erbakan Hoca’nın ölüm yıldönümünde sosyal medya hesabı üzerinden dikkat çeken bir paylaşımda bulundu.
27 Şubat 2011 tarihinde vefa eden Milli Görüş hareketinin lideri Necmettin Erbakan ölüm yıldönümünde sevenleri tarafından rahmetle anılıyor. Ölüm yıldönümü sebebiyle çok sayıda siyasi çevreden anma mesajları yayınlanırken, onlardan biri de TBMM eski Başkanı Bülent Arınç oldu.
İHTİYAÇ DUYUYORUZ
Erbakan'ın ölüm yıldönümü için sosyal medya hesabından açıklama yapan Bülent Arınç, "Vefatının 7. yılında; büyük devlet adamı, vatan ve millet sevdalısı, merhum Prof.Dr.Necmettin Erbakan hocamızı rahmet, minnet ve hasretle anıyorum. O'na ve öğretilerine her geçen gün daha çok ihtiyaç duyuyor; O'nu ve ikazlarını daha iyi anlıyoruz. Ruhu şad, mekanı Cennet olsun..." sözleriyle merhum Necmettin Erbakan'ı andı.