AKİT MENÜ

Gündem

Okul kapısında bekleyene örnek ceza

Adana Emniyet Müdürlüğü Çocuk Şube Müdürlüğü, okulla hiçbir ilgisi olmadığı halde okul önünde bekleyen 6 kişiye bin 554 lira para cezası kesti.

Güncelleme Tarihi:

Adana Valiliği okul önlerinde öğrencilere ve öğretmenlere karşı şiddetin, uyuşturucu ile zararlı maddelerin satışının önüne geçmek, öğrencilerin daha güvenli ve huzur içinde eğitim görmelerini sağlamak için Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan'ın çağrısı üzerine harekete geçti. Adana Valiliği genelge yayımlayarak okul önüne öğrenci ya da velisi dışındakilerin beklemelerini yasaklayarak, bu kapsam dışında bekleyenlere, 5326 sayılı Kabahatler Kanunu çerçevesinde emre aykırı davranmaktan 259 lira para cezası kesilmeye başlandı.

Adana Emniyet Müdürlüğü Çocuk Şube Müdürlüğü de yayımlanan genelge kapsamında uygulama başlattı. Okul önlerinde yapılan uygulamada bulunan çocuklar tek tek polis tarafından kontrol edildi. Polis çocukların kimliklerini sorup öğrenci olup olmadıklarını ve üzerilerinde zararlı madde bulunup bulunmadığını kontrol etti. Yapılan kontrollerde okul önünde bekleyen 6 şahsa genelge gereği 259'ar liradan bin 554 lira para cezası kesildi. Kız öğrenciler okul önlerine gelen yabancı şahısların kendilerine laf atarak rahatsız ettiklerini, bu uygulama ile bu tür olayların önüne geçileceğini söyledi.

Polisin yaptığı uygulamada 9 okul etrafında 79 şahıs sorgularken, 5 okul servisi kontrol edildi. Polisin uygulamasında kayıp olan bir şahıs da bulunarak polis merkezine teslim edildi.

İHA

Yorumlara Git

Tarihi felaketi yaşadılar! Venezuela bir kez daha sallandı

Katil Netanyahu'dan harita üzerinde küstah şov! Siyonist lider Lübnan anlaşmasının ardından tehditler savurdu!

Almanya sıcaktan kavruluyor! Rekor 24 saat geçmeden yeniden kırıldı

Kudüs'te haraç düzenine geçit yok! Filistin lideri Abbas, siyonistlerin mukaddes topraklardaki yeni sinsi oyununu tüm dünyaya ifşa etti!

17 kilodan 9 kiloya düştü! Açlıktan ölmüş... 4 yaşındaki Aren’in ölümünde kan donduran detay