AKİT MENÜ

Gündem

"O habere sevinemiyorum"

Akit yazarı Ali Karahasanoğlu "ABD’ye saldırı hazırlığındakilerin yakalanmasına sevindim mi?" başlıklı bugünkü yazısında, Ankara’daki ABD Büyükelçiliği’ne eylem hazırlığında olduğu iddia edilen 4 şüphelinin yakalanmasına değindi. Buna sevinemediğini belirten Karahasanoğlu, ABD’nin Türkiye’ye karşı ikircikli tutumuna ve teröre verdiği desteğe dikkat çekti.

Güncelleme Tarihi:

İŞTE O YAZI;

Hayatımda şiddet ile hiç işim olmadı..

Haydi daha net söyleyeyim, silahlı şiddet ile hiç işim olmadı..

Silah kavramının içine, silah amacıyla kullanılan her türlü aleti koyabilirsiniz..

Yani, silah amacı ile kullanılan bir sopayı dahi, elime alıp kimse ile mücadele etmedim.

“Ben başkasına silah kullanıp, zalimlik yapma yerine, mazlum olmayı tercih ederim” felsefesindeyim..

Sadece kendim için değil.

Yazılarımda da, konuşmalarımda da..

Hep aynı ilkeyi savundum..

Başkalarına da aynı tavrı öğütledim..

Ama gelin..

Dünyada oynanan oyunlar karşısında..

Yaşadığımız rezaletlerin karşısında..

Bu felsefeyi savunmaya devam edin..

Edebilirseniz eğer..

Amerika’nın Ortadoğu’da imza attığı katliamları görüp..

“Şiddet çözüm değildir” demeye devam edin..

Devam edebilirseniz.. 

Bu yaklaşım biçimini, kendi vicdanınızda tarttığınızda, “Çok doğru bir tespit, hiçbir farklı ihtimal düşünemiyorum” diyebilirseniz.. Buyrun söyleyin..

Amerika’dan gelmiş Suriye’ye..

Karıştırmış da karıştırmış..

Devirmek istediği Esed’in yerine gelecek olanların kendisi için tehlikeli olabileceğini anladığı an..

Esed’i devirmekten vazgeçip, karışıklığı istikrarlı hale getirmeden yana tavır almış.

Silah satmış..

Bedava silah vermiş..

Başkalarına para ile vermediği silahları, ordaki örgütlere parasız dağıtmış..

Türkiye’nin rest çekmesi üzerine, Afrin için yelkenlerini indirmiş..

Ama Münbiç için “Bırakmam” tehditlerini sürdürmüş..

“Sizinle NATO’da ortak değil miyiz? Bize karşı olabilecek saldırılarda, sizin bize destek vermeniz gerekmiyor muydu? Şimdi siz silahı veriyorsunuz, silah verdikleriniz bize saldırıyor. Bu nasıl bir iş” diyoruz, mantıklı bir cevap alamıyoruz..

İnsanlarımız şehit oluyor.

Yaralanıyor.

Ama, müttefiklerimizden bir izahat alamıyoruz.

“Ey ABD, nedir senin yapmak istediğin? Nedir senin Suriye’de önerdiğin? Bizim isteğimiz belli.. Biz güneyimizde, yeni bir devlet istemiyoruz. Terörü artıracak bir yapılanma istemiyoruz. Peki sizin isteğiniz nedir? Sizi binlerce kilometre öteden burayla ilgilenmeye teşvik eden sebepler nedir?”

Soruyoruz.. Soruyoruz..

Cevap alamıyoruz.

Böyle bir Türkiye’de (...)

...YAZININ DEVAMI İÇİN TIKLAYIN...

Yorumlara Git

Trump tehditler savurdu! Savaş yeniden alevlenebilir

Bitti derken başladı! "Sığınaklara gidin" çağrısı

Ortalık karıştı! Hava savunma sistemleri devreye girdi

Bölge yine karıştı! ABD ordusu İran'ı vurdu

Camide tartıştığı 2 kişiyi bıçaklayarak öldürdü