AKİT MENÜ

Gündem

‘Pes artık’ dedirten olay… ‘Afrin’e gidiyoruz…’ dediler… Böyle rezillik görülmedi!

Dolandırıcıların son yöntemi bu kadar da olmaz dedirtti. İzmir’de kendini bilmezler milli duyguları sömürerek para koparma peşinde.

Dolandırıcıların son haksız kazanç yöntemi, 'Askere gidiyoruz' yalanıyla harçlık istemek oldu. Kimliği belirsiz kişiler, boyunlarına astıkları Türk bayrağı motifli tülbentle kapı kapı gezerek, İzmirlilerden para istiyor. Ellerinde tepsi ile gezen bu kişiler, uğradıklarına önce kolonya ikram edip, güvenlerini kazanmaya çalışıyor.

Bir süre sohbet eden dolandırıcılar, maddi durumlarının iyi olmadığını belirtip, 'asker harçlığı' adı altında para topluyor. Dolandırıcılar, ayrıca Türk Silahlı Kuvvetleri'nce (TSK) Afrin'deki terör örgütlerine yönelik 'Zeytin Dalı Harekatı' sürdürülürken, milli duyguların yoğunlaştığı bugünlerde, hastane ve cami önleriyle kalabalık caddelerde gezerek, para toplamaya çalışıyor.

Yorumlara Git

Trump tehditler savurdu! Savaş yeniden alevlenebilir

Bitti derken başladı! "Sığınaklara gidin" çağrısı

Ortalık karıştı! Hava savunma sistemleri devreye girdi

Bölge yine karıştı! ABD ordusu İran'ı vurdu

Camide tartıştığı 2 kişiyi bıçaklayarak öldürdü