AKİT MENÜ

Gündem

Tramvay durağında şoke eden anlar! Yarı çıplak bindi ve…

Sultangazi’de tramvayda şoke eden anlar yaşandı. Tramvaya yarı çıplak binen bir şahıs elindeki bıçakla güvenlik görevlilerine saldırdı.

Sultangazi’de tramvay ile yolculuk eden yarı çıplak bir şahıs, yolcuları rahatsız edip “imdat” frenini çekince güvenlik görevlileri tarafından indirildi. Tramvay istasyonunda görevlilere çektiği bıçağı etrafa savuran şahıs, silah çeken polis ekiplerine de “Beni vurun” diye bağırdı. Korku dolu anlar cep telefonu kamerasına yansırken, gözaltına alınan zanlı ise polis merkezine götürüldü.

Olay, dün saat 23.15 sıralarında Sultangazi Sultançiftliği Tramvay istasyonunda meydana geldi. İddiaya göre psikolojik sorunları olduğu öğrenilen bir şahıs, önce yolcuları sözlü olarak rahatsız etmeye başladı. Bir süre bu şekilde yolculuk eden şahıs, tramvay istasyona gelmeye yakın “imdat” frenini çekti. Makinistin bilgi vermesi üzerine tramvaya gelen güvenlik görevlileri şahsı indirdi. Bunun üzerine şahıs üstünü çıkartarak yarı çıplak bir şekilde güvenlik görevlilerine bıçak çekti. İhbar üzerine olay yerine polis ekipleri sevk edildi. Kısa sürede olay yerine gelen ekipler, kendilerine bıçak çekerek etrafa savuran şahsa silah çekti.

Yorumlara Git

Sıcaklıklar sebebiyle trafik ışıkları eridi

İran iki ülkeyi aynı anda vurdu!

Trump tehditler savurdu! Savaş yeniden alevlenebilir

Bitti derken başladı! "Sığınaklara gidin" çağrısı

Ortalık karıştı! Hava savunma sistemleri devreye girdi