AKİT MENÜ

Gündem

Geçmişten ders alınsın

Türk Veteriner Hekimler Birliği Başkanı Talat Gözet, şeker fabrikalarının özelleştirilme süreci ile ilgili değerlendirmelerde bulundu. Talat Gözet, “Türkiye geçmişte kötü bir tecrübe yaşadı ve bugün bedelini ağır bir şekilde ödüyoruz” dedi.

Güncelleme Tarihi:

RESUL EKREM ŞAHAN Türkiye’deki 14 şeker fabrikasının özelleştirilmesine ilişkin ilanın Resmi Gazete’de yayınlanmasının ardından bazı sivil toplum örgütleri, siyasiler ve sendikalardan uyarılar gelmeye devam ediyor. 

Eski adı Et-Balık Kurum’u olan 2005 yılında özelleştirilme kapsamından vazgeçilen Et-Süt Kurumu’nun tarihçesinin incelenerek hareket edilmesi gerektiğinin altını çizen Gözet, “Ortada yaşanan kötü bir tecrübe ve bedeli ağır ödenen bir durum var iken bu şeker fabrikalarının özelleştirilmesinde neden ısrar ediliyor anlayamıyoruz. Mezbahaneleri, AVM yaptık, et ithal hale geldi. Bu fabrikaları da kapatıp şeker mi ithal edeceğiz. Şeker yerine kimyasal–yapay şeker yiyip sağlığımızın bozulmasına göz mü yumacağız. Şeker fabrikalarını özelleştirme gayretinde olanlar Et-Balık Kurumu’nun tesislerinin özelleştirme sürecini bir kez daha incelesinler. Belki yanlıştan dönerler” uyarısında bulundu.

 

Yorumlara Git

Bakan müjdeyi verdi! İstanbul'da bir ilk olacak: TOKİ'den 15 bin kiralık konut!

Akit sapıkları 'hedef' aldı, rota değişti! Pedofili sapık LGBT gemisi Türkiye'ye gelemeyecek!

Rusya'yla yakınlaştı, Fransa ile ilişkilerini kopardı

Sıcaklıklar sebebiyle trafik ışıkları eridi

İran iki ülkeyi aynı anda vurdu!